söndag 24 januari 2010

Förhoppningar och regnbågar!

Är i Oaklake. Mitt i allt kaos i Oaklake kanske vore rätt att skriva.
Jag är omringad av kartonger, påsar, möbler och väskor som ska flytta med mig till Malmö.
Nästa vecka vid den här tiden är jag officiellt Malmöbo, känns riktigt bra!

I övrigt är livet ganska kaos just nu också.
Precis allt är så nytt och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allt jag är med om.
Men kursen är intressant och jag tror jag kommer trivas hur bra som helst!
Fast jäklar va svårt det är att hänga med bland alla akademiska termer och fina ord som föreläsarna slänger sig med. För att inte tala om den jävla akademiska engelskan!
Men jag tror bara att det tar lite tid att lära sig... att komma in i gamet så att säga.

Nej, fortsätt att göra klart här nu.
Tåget tillbaka till mor går ikväll & jag har massor kvar att göra!



Inga kommentarer: