torsdag 14 januari 2010

När det äntligen är över

Jag hatar att packa.
Hatar det så innerligt. Hatar är egentligen inte ett tillräckligt starkt ord för det, men i brist på dåligt ordförråd får jag hålla till godo med det.
Men nu har jag i alla fall packat ner kläder så jag klarar (mer än det) i en vecka.
För jag åker tillbaka till nästa helg för att göra klart allt jag inte hunnit med nu...
Värdelöst är det, men skönt på samma gång.
Det är väldigt blandade känslor just nu.
Kan inte, eller kanske inte vill rättare sagt, inse att det är sista dagen imon på Hegethorns.
Helt sjukt, känns som i går jag började. Men nu är det nästan två år sen.
Vart har tiden tagit vägen? Vad har hänt?
Crazy crazy!

Innan det är dags att sova måste jag bara tipsa om min finfina vän Johans blogg.
Han fick den briljanta idéen att varje dag, hela året sjunga & spela en ny låt och lägga upp.
Med hjälp av vänner och bekanta får han låt-tips. Han är grym.
& vilka låtar dessutom. Så checka in och bli beroende!
http://johanocheleanor.blogg.se/
(Håkan Hellströms Nu kan du få mig så lätt slår jag ett extra slag för!)

1 kommentar:

Anonym sa...

I inclination not approve on it. I regard as polite post. Specially the designation attracted me to be familiar with the unscathed story.