söndag 17 januari 2010

Kan man inte sova är detta en bra grej att roa sig med!

ALLMÄNT...
Namn: Linda Lou
Piercingar: Inte längre
Tatueringar: Nej
Längd: 176-178 vet inte riktigt
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Mörkbrun/röd
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i Malmö. Fast det gör jag om två veckor :)
Tycker andra att du är attraktiv: Det får man fråga dom
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: DKNY, Dior, Hugo Boss
Vad är du rädd för: Grodor!
Gillar du att tvätta: Nej, men det behövs
Gillar du Berg-och-Dalbana: Berg och dalvana heter den väl ?! & den är bra!

SENASTE...
Film du hyrde: Slumdog millionaire, eller inte jag som hyrde den. Men jag såg den ihop med han som hyrde
Film du köpte: sista Harry Potter
Låten du lyssnade på: säkert Use somebody - Kings of leon
Låten du hade på hjärnan: OLW´s jävla fredagsmyslåt
Låten du laddade ner: Jag laddar inte ner
Personen du ringde: Mia
TV program du tittade på: Minns inte
Personen du tänkte på: vet inte

FAVORIT...
Mat: Jag vet inte
Låt: Just nu Use somebody - Kings Of Leon
Sak att göra: det finns så mkt
Sport: Handboll i alla lägen. Ölhävar-tävling är kul också
Dryck: Bubbel-vatten
Kläder: Jeans & tröja alt. leggins & tröja
Film: Harry Potter (just nu)
Bil: Audi TT

SENASTE...

Bok du läste: Små citroner gula
Personen du fick mail av: Snöret
Personen du fick brev av: Csn
Personen du fick sms av: Bibbi
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Innan idag

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Mycket
Var det kul: Oerhört
Hur tidigt stiger du upp: När jag vaknar
Gillar du att slåss: Har inte provat så mkt
Vad ska du göra ikväll: Jag borde nog sova snart

Är du seriös: Aldrig...
Vad är du allergisk mot: saker jag inte tål
Var har du ont: tanden :|
Använder du hårspray: Alldeles för mycket
Kan du stå på händer: Nej, måste man det?
Favorit serie: How I met your mother

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja, funkar på det mesta
Är du glad nu: Jag ska inte klaga
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nja
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: där kungen bor
Göteborg är: där kungen inte bor
Kan du sjunga: inte bra
Mer värt än guld: Min mammi!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Ska bli skoj: att flytta till malmö
Ska inte bli skoj: inget just nu
Sparar till: vet inte...
Väntar på: sömn
Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: Kaffe


Nu, sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.