söndag 31 januari 2010

Mitt Gullbergs Kaj Paradis!

Första natten i Malmö and I love it!
Detta kommer bli bra, mycket bra, helt galet bra.
Det går bara att inte älska.
Bosse har varit här precis och druckit öl och pratat om livet.
Känns precis som det ska vara.
Som det ska göra med riktiga vänner.
Jag har stått på stand-by så länge nu (iallafall hela hösten)
och äntligen känns det så rätt igen :)
Man kan inget annat än att le och känna att det är så skönt att
ha lämnat allt gammalt bakom sig.
För det har jag fan gjort nu och jag bryr mig helt enkelt inte längre.
Inte alls, inte ens lite grann !!!!

Nu ska jag nog se om jag kan sova lite. Är helt uppe i varv.
Men jag får fikagäster imon på eftermiddagen och jag måste
hinna städa i ordning och baka !
Och så måste jag börja plugga, inlämning på fredag och jag måste bara få godkänt!

Godnatt Malmö!

Inga kommentarer: